Általános szerződési feltételek
Általános eladási feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg
- Üzemeltetői adatok, információk
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
- A kínált termékek kategória besorolása
- Rendelési információk ismertetése
- A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
- Rendelés lépéseinek bemutatása
- A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
- Átvételi lehetőségek
- Átvétel, szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
- Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
- Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
- A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
- Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
- Adatkezelési nyilatkozat
- Jogorvoslati lehetőségek
- Egyéb rendelkezések, információk
1. Üzemeltetői adatok
- Cégnév: COPY-COMP-TEL Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
- Székhely: 4026 Debrecen, Bethlen G. u. 39. 8/50.
- Telephely – üzlet cím: 4029 Debrecen, Domb u. 1. (régi Ruhagyár területe)
- Panaszkezelés cím: 4029 Debrecen, Domb u. 1.
- Adószám: 13194882-2-09
- Cégjegyzék szám: 09-09-010313
- Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság, mint cégbíróság
- Szerződés nyelve: magyar
- Elektronikus levelezési cím: cct@cct.hu
- Telefonos elérhetőség: +36 (52) 535 805. Munkanapokon, hétfőtől – péntekig 8-tól 16 óráig tudjuk a hívásokat üzletünkben fogadni.
- Szállítási partner, partnerek megnevezése: GLS Hungary Kft. (gls-group.eu).
- Személyes átvételei lehetőség: 4029 Debrecen, Domb u. 1. (régi Ruhagyár területe).
- Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: hétfőtől – péntekig 8-tól 16 óráig.
- Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-3 munkanap.
- Webáruház domain: sem napiat domenu webshopu
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
- Számítástechnikai eszközök széles választéka.
A megjelenített termékek on-line, 24H házhoz szállítással, személyes átvétellel, illetve Pick Pack Pontra vagy GLS Hungary Kft. csomagpontra történő szállítással rendelhetőek meg.
Személyes átvétel üzletünkben lehetséges, melynek címe 4029 Debrecen, Domb u. 1.
Nyitva tartása: munkanapokon, hétfőtől – péntekig 8-tól 16 óráig.
3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak
- Kyocera termékek
- Eredeti és utángyártott kellékanyagok, alkatrészek
- Számítástechnikai eszközök
- Szoftverek
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (mértékét minden esetben feltüntetjük), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
4. Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is és regisztrációval is lehetséges.
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-tól -16 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben, e-mailben vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-10 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.
6. Rendelés menete
- A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
- Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vissza a termékekhez” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Majd kattintson a „tovább a pénztárhoz” gombra.
- Amennyiben nem regisztrált felhasználó, akkor adja meg szállítási és számlázási adatait. A felhasználási feltételekről kérjük, mindenképpen tájékozódjon és, ha megismerte és fogadja, akkor ezt jelölje. Amennyiben regisztrált felhasználó, akkor jelentkezzen be és ezt a menüpontot nem kell végrehajtania.
- Az ön által igényelt szállítási és fizetési mód kiválasztása.
- Az adatok megadását követően kattintson a Rendelés befejezése gombra.
- Ellenőrizze még egyszer az Ön által megadott adatokat. Amennyiben rendben találja, akkor kattintson a Rendelés feladása gombra a rendelés véglegesítéséhez.
- E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
- A beérkezett megrendelését, amennyiben valami nem teljesen egyértelmű akkor telefonon, vagy e-mailen visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!
*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolat felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
Megrendelését telefonon keresztül is leadhatja normál díjas telefonszámunkon. Telefonon történő megrendelés leadása nem jár plusz díjjal.
7. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A vásárló a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét a futárnak az áru átvételekor készpénzben (utánvét), vagy a Copy-Comp-Tel Kft. bankszámlájára való közvetlen átutalással, illetve személyes átvétel esetén üzletünkben készpénzben teljesíti. Pick Pack Ponton, vagy GLS Hungary Kft. csomagponton történő átvétel esetén készpénzben, vagy bizonyos helyeken bankkártyával is lehet fizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!