Információk a fogyasztóknak
Információk a fogyasztó számára
8. Átvételi lehetőségek
Személyes átvétel üzletünkben
A rendelt terméket és a számlát is üzletünkben személyesen veheti át. Javasoljuk, hogy ebben az esetben mindenképpen tájékozódjon a termék raktári helyzetéről és üzletünk nyitva tartásáról a kellemetlenségek elkerülése végett.
Üzletünk elérhetősége
Copy-Comp-Tel Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Üzlet: 4029 Debrecen, Domb u. 1. (Régi Ruhagyár területe)
Telefon: +36 (52) 535-805
FAX: +36 (52) 535-804
E-mail: cct@cct.hu
Nyitva tartás: Hétfőtől- Péntekig: 8-tól 16 óráig
Szombat és vasárnap: ZÁRVA
Szállítás futárszolgálattal a következő munkanapra
A megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. futárszolgálata viszi ki az Ön által megadott címre.
A kiszállítási feltételek Magyarország minden településére egységesen a következők:
- A hétköznap 12 óráig beérkezett megrendeléseket, az azt következő munkanapon teljesítjük. A kiszállítás időpontját telefonon vagy e-mailen egyeztetjük Önnel. A kiszállítás hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között történhet.
- A vételárat szállítási költség terhelheti. Ezeket a fizetési módtól függően vagy átvételkor készpénzben kell a futárnak megfizetni, vagy átutalni a számlán szereplő összeget a számlaszámunkra: Hajdú Takarék Takarékszövetkezet, 60600084-13003106-00000000.
Amennyiben tájékozódni szeretne csomagja hollétéről, itt megteheti: GLS csomagkövető
Csomagjának helyzetéről, az GLS Hungary Kft. futárszolgálat erre a célra fejlesztett oldaláról tájékozódhat. Írja be az általunk elküldött Csomagszámot a megadott mezőbe, majd kattintson a Keresés gombra. Ezt követően megkapja a szükséges információt a csomagja helyzetéről.
Az áru, illetve a csomagolás sértetlenségéről kérjük, annak átvételekor mindenképpen és minden esetben győződjön meg. Az áru átvételét követően hiánnyal és sérüléssel kapcsolatos panaszokat nem áll módunkban fogadni.
Futárszolgálatunk 30kg-ig és 3m-es körméretig (2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) vállalja az általunk feltűntetett díjakon való szállítást. Túl méretes csomag esetén cégünk további bruttó 1.490 Ft, illetve túlsúlyos csomag esetén további bruttó 800 Ft/kg többletköltséget számít fel.
Túlsúlyos, vagy túl méretes csomag esetén mindenképpen felvesszük Önnel telefonon, vagy e-mailen a kapcsolatot.
A küldemények futárszolgálattal (GLS) történő kézbesítésére vonatkozó általános szabályok
Rugalmas kézbesítés (FlexDeliveryService): a GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.
A GLS Hungary SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
A FlexDeliveryService szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.
Előnyei
- Értesítés a kiszállításról
- Előre jelzett szállítási időablak
- Kézbesítési lehetőségek kiválasztása regisztráció nélkül – egyszerűen és gyorsan online
- Három kiszállítási kísérlet
Kézbesítési lehetőségek:
- Kézbesítés egy másik munkanapon
- Kézbesítés egy új címre
- Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban)
- Kézbesítés egy GLS CsomagPontba
- Kézbesítés egy GLS Automatába
- Személyes átvétel GLS depóban
- Az átvétel visszautasítása
Raklapos küldemények esetén ahol nem megoldható a kézi, emberi erővel történő küldeménykézbesítés, ott a Címzett feladata a gépesített eszköz biztosításáról gondoskodni. Amennyiben a címen a kézi kirakodás szükséges, úgy a címzett feladata az áru mozgatása (kipakolás), az Express One futárja a lepakolásban közreműködik.
A nem megfelelő címzés a szolgáltatót nem mentesíti a szolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségei teljesítésének megkísérlése alól, azonban a nem megfelelő cím miatti kézbesíthetetlenség esetén a szolgáltató mentesül a kártérítési kötelezettség alól.
A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.
GLS CsomagPontok
Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!
A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.
Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?
- Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
- Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
- Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
- Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt. A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.
Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?
Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.
Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.
Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?
Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.
Utánvétes csomagok átvétele
Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.
Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.
További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a http://www.gls-group.eu oldalon talál.
Átvétel Pick Pack Ponton
Már 240 településen több mint 700 Pick Pack Pont van országszerte.
A Pick Pack Pont-szolgáltatás költség- és idő hatékony kézbesítési megoldást kínál az online vásárlók számára. A rendelések kényelmesen és gyorsan átvehetőek.
A 240 településen található több mint 700 pont között találják az Inmedio és a Relay üzleteket. Előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin, míg utóbbiak a főbb közlekedési csomópontoknál mit például a MÁV, BKV, Volán társaságok, vagy a Budapest Airport területén. Továbbá az autóval közlekedők számára kitűnő lehetőséget teremtenek a csomagátvételre a MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomások. Hálózatunk részét képezik a Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax üzletek is, melyek megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Coop hálózat boltjai.
Hogyan működik?
- Vásároljon interneten terméket, majd a kézbesítési opciók során válassza ki a legközelebbi Pick Pack Pont-ot.
- A rendelést követően a webáruház e-mail üzenetben értesítést küld arról, hogy mikor adja át a csomagot a Pick Pack Pont logisztika részére.
- A csomag útját nyomon követheti a webáruház által megadott azonosító kód/csomagszám megadásával weboldalunkon keresztül
- Értesítjük, amikor a csomag megérkezik a választott Pick Pack Pontra
- A csomag átvételére 7 munkanap áll rendelkezésre
Mikor válassza a Pick Pack Pont-ot?
- Nem tud a megadott napon a szállítási címen tartózkodni és a futárra várni
- Nem rendelheti munkahelyére a csomagot
- A futárral történő kézbesítés túl költséges
- Szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni
Kényelmes csomagátvétel
- Rendelje meg online a terméket és válassza ki az Önnek leginkább megfelelőt
- A webáruház üzenetet küld Önnek, amikor átadja a csomagot a Pick Pack Pont logisztika részére
- A csomag útja nyomon követheti a webáruháztól kapott üzenetben található azonosító kód megadásával a www.pickpackpont.hu oldalon (csomagkereső)
- Ha a csomagja megérkezett az Ön által kiválasztott Pick Pack Pont -ra e-mail és akár sms üzenetet küldünk a pontra érkezésről
- A csomag az értesítést követő 7+7 (Vásárló külön kérésére) napig vehető át a Ponton
- Akár éjjel-nappal átvehető a csomag és a legtöbb helyen bankkártyát is elfogadunk
Amennyiben bármilyen problémája adódna az átvett csomaggal kapcsolatosan, az árushely dolgozói és telefonos ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll.
Ügyfélszolgálat elérhetősége
- Telefon: +36 1 803 6300
- E-mail: pickpackpont@sprinter.hu
Milyen méretű, súlyú csomagok adhatóak fel a Pick Pack Pont-tal?
Az 50x50x50cm-t meg nem haladó, legfeljebb 20 kg súlyú termékeket lehet átvenni a Pick Pack Pontokon. Nagyháztartási gépek átvételére nincs lehetőség!
A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint nyomtassák ki az automatikus visszaigazoló e-mail értesítést, vagy jegyezzék fel a rendelés azonosító számát.
A munkanapon 12.00-ig megrendelt termékeket 2-3 munkanapon belül veheti át az Ön által kiválasztott Pick Pack Pont -on.
Amit mindenképpen tudnia kell a csomag átvételéhez!
Az átvételkor – az Ön biztonsága érdekében – szükséges hogy igazolja személyazonosságát.
A csomag átvétele előtt be kell mutatni a személyazonosságot igazoló hatósági igazolványt (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha nem a csomagon szereplő személy veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás is szükséges a csomag átvételéhez.
A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő” megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.
Átvétel GLS Hungary Kft. csomagponton
Következő munkanapi kézbesítés csomagpont hálózatba.
A csomagpont megkönnyíti ügyfeleink kiszolgálását. Azok a címzettek, akik számára problémát jelent adott időben a megadott címen várni a csomag érkezését, dönthetnek úgy, hogy a csomagpontba kérik a kiszállítást: ez esetben szabadon választhatják meg, mikor veszik át a csomagot.
Miért előnyös csomagpontra feladni a küldeményt?
- Munkanapokat figyelembe véve, a feladást követő 24 órán belül csomagpontra kerül a küldemény.
- A címzettnek lehetősége van több mint 160 OMV töltőállomás közül kiválasztani a számára leginkább megfelelőt.
- A küldemény csomagpontra történő érkezéséről SMS-ben és/vagy e-mail-ben értesítjük a címzettet
- Ezt követően a küldemény 7 naptári napon keresztül bármikor, éjjel-nappal átvehető.
- Az utánvétek összege bankkártyával is kiegyenlíthető.
- Célunk, hogy a jövőben tovább bővítsük csomagpont-hálózatunkat, emellett szeretnénk, hogy a későbbiekben ezek a helyszínek feladópontként, illetve alternatív kézbesítési címként is rendelkezésre állhassanak.
Méret- és súly korlátok, utánvét limit
- 60 cm * 60 cm * 60 cm / csomagolási egység
- Max. 20 kg / csomag
- Maximálisan beszedhető utánvét összeg: 250 000 Ft
9. Átvétel, szállítás díjszabása
0 – 99 999 HUF | 100 000 Ft - | |
Személyes átvétel | ingyenes | ingyenes |
Pick Pack Pont | 990 Ft HUF | ingyenes |
GLS Hungary Kft. csomagpont | 1.290 Ft HUF | ingyenes |
24H futárszolgálat | 1.490 Ft HUF | ingyenes |
Az árak az általános forgalmi adóval növelt bruttó árak.
10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
11.1. Kellékszavatosság
11.1.1. Az Ügyfél a Copy-Comp-Tel Kft., mint Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.
11.1.2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
11.1.3. Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
11.1.4. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
11.1.5. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
11.1.6. Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.
Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.
11.1.7. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
11.1.8. Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
11.2. Termékszavatosság
11.2.1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 11.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
11.2.2. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.
11.2.3. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.
11.2.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
11.2.5. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két